FORUM Border`s

Border`s

https://www.wendys-webdesign.nl
D
Danielle 06/10/2004 19:19
217.122.202.*

Wij willen ook een Border

Hallo!

Wij willen graag volgend jaar ook een Border. Op dit moment zijn we nog volop bezig met het verzamelen van info. Je hebt een informatieve site, waar ik veel aan heb. Ik zal zeker regelmatig een kijkje komen nemen.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

V
Vivienne Verhoeven 09/10/2004 16:06
194.104.12*
Hoi Danielle:

Op internet heb je verschillende pagina's waar informatie over Border collies.

Border collie club nederland heeft een site waar informatie op staat.

Ook op bordercollie.pagina.nl, dit is een startpagina van de Border collie.

Border collies zijn erg lieve honden, maar wel honden waar je mee bezig moet zijn.

Je hebt een bordercollies die drijven, maar ook borders die bv behendigheid erg leuk vinden.

Wij hebben twee Border collies, Scotty een drie kleur van 2.5 jaar en Lucky zwart/wit van 1.5 jaar oud.

Scotty is een echte werkhond en die wilt niets liever dan alles drijven (honden,katten ,mensen en auto's bv) daar doen wij dus ook schapendrijven mee en Lucky is een rustige hond die ook graag schapendrijft, maar alleen bij de schapen dus.

Hopelijk heb je iets aan deze sites anders kun je me wel mailen als je nog vragen hebt: vivienneverhoeven@hotmail.com

Groetjes, vivienne

B
Bobbie 11/12/2004 19:24
84.24.253.*
Hoi hoi, misschien heb je interesse in onze hond. Het is een bordercollie van 1,5 jaar. Reu en niet gecastereerd. Je moet echt iets met hem gaan doen want dat heeft hij echt nodig. Hij is opgegroeid met een kind dus hij is heel wat gewend.

M
monique en sparky 31/03/2005 17:31
62.59.209.*
hallo, als je echt een bordercollie wilt hebben ga dan eerst eens naa mijn pagina hier staat zoveel informatie misschien heb je hier iets aanhome.zonnet.nl/ubben.r/index2.htm

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |