FORUM Border`s

Border`s

https://www.wendys-webdesign.nl
S
sparky en monique 23/03/2005 23:25
62.59.209.*

brood fokkers

Wat vinden jullie van fokkers die het alleen maar

om geld doen en niet naar de hondjes kijken.

En er maar op los fokken.

Ik erger me erdood aan.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

C
Christel en Max 25/03/2005 13:27
81.70.109.*
Hallo...

Ja dat ben ik helemaal met je eens. Snap niet dat die lui nog steeds goed wegkomen.

Want om de dieren geven doen ze niet enkel en alleen draait het daar om geld!!

En je moet eens zien hoe die beetjes erbij zitten gewoon te erg voor woorden. Ik kan dat echt niet aanzien

S
sparky en monique 25/03/2005 22:59
62.59.209.*
laatst kreeg ik een mailtje van iemand die een bordecollie wilde aanschaffen.

Zij vroeg mij om raad en ik ben blij dat ik haar hiermee heb kunnen helpen om een verstandige beslissing te maken.

Ik denk dat ze heel veel aan mijn website heeft gehad en ik ben blij dat mensen mijn onderwerpen over broodfokkers lezen en hier dan ook nog wat aan hebben.

S
sparky en monique 25/03/2005 23:00
62.59.209.*
bedankt cristel en max dat jullie het met me eens zijn.

dachten veel mensen maar dan was er minder problemen met de hondjes

N
nicolette 03/01/2006 22:05
213.46.91*
hallo

ook ik heb een hekel aan broodfokkers,maar ook bij de gewoone fokkers denk je dat je goed zit en dat je goede hond kunt kopen maar ook daar zitten er een hoop fouten in.wij hebben 4 borders nu op het ogenblik als misty nog geleefd had hadden we er 5 gehad helaas is onze misty maar 3 jaar geworden.zij had epelepsie, wat bij de bordercollie's in stijgende lijn is maar daar kijken de gewone fokkers ook niet.ze blijven ook daar gewoon mee doorfokken kan dat dan zomaar?groetjes nicolette

J
john en claudia 26/01/2006 16:28
84.31.141*
daar moest eigelijk een site voor komen om die mensen het leven zuur te maken weten ze ook eens wat het is om mishandeld te worden

of die mensen eens vast te ketenen net als de honden die ze hebben en

ook weinig eten en drinken geven

K
Koos Dijkema 05/02/2006 15:23
81.69.63*
ik vind het ook belachelijk dat er niets aan al die broodfokkers gedaan wordt. Het gaat hen alleen om het geld. Daarmee zit je dan precies waar het bij sommige mensen wringt. Ikzelf heb één border, en de tweede komt hopelijk in september, beide bij goede fokkers weg. Maar ik moet er dan ook een goede prijs voor betalen. Er zijn echter ook mensen die het misschien niet zo breed hebben, en voor dezen is €500,- tot €650,- veel geld. Ik vind daarom dat de fokkers zelf ook niet vrij uit gaan. Ze creëren ten dele zelf ook een markt voor broodfokkers. Zouden de prijzen wat lager zijn, neem je heel wat wind uit het zeil van de broodfokkers. Natuurlijk, er zitten heel wat kosten aan het fokken van goede pups: enintingen,röntgenfoto's,voer, en noem maar op. Maar ik denk dat er nog een goede winstmarge zit bij de goede fokkers.

Tevens denk ik dat eigenaren van pups, die bij broodfokkers gehaald zijn en slechte ervaringen hebben gedaan met hun pup meer de publiciteit moeten opzoeken, om anderen te waarschuwen, maar ja, je loopt niet gauw te koop met je eigen blunders.

Ook deel ik de Raad van Beheer een actievere rol toe in dit geheel door, via internet, een lijst aan te maken met goede fokkers. Ik vind nu dat het nu teveel via via via gaat.

Misschien zit ik wel helemaal mis, maar het is hoe ik ertegen aankijk

Groetjes,

Koos

C
Christel en Max 05/02/2006 17:18
81.70.109.*
Ik ben het helemaal met je eens. Als ik sommige prijzen zie die men durft te vragen is het gewoon voor de "normale" man niet meer te betalen.

Groetjes Christel

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |