FORUM Border`s

Border`s

https://www.wendys-webdesign.nl
A
anneke 18/10/2005 11:30
84.28.14*

border collie

hoihoi

ik ben een meisje van 18 jaar en heb nu een maand een border collie van nu 9maanden ze is erg verwaarloosd en mishandelt geweest daarom hebben wij haar gepakt omdat ze erg moeilijk te plaatsen is ze drijft alles vooral auto's daardoor trekt ze enorm ze wil erachter aan mijn handen doen altijd pijn na het wandelen en wat ik ook probeer niks helpt ik trek haar terug ik blijf stokstijf staan ik praat er op een strenge toon aan ik laat der me aan kijken maar blijft het doen het drijven is niet zo erg maar het trekken wel wat moet ik nou doen want kan haar niet bereiken terwijl ze in het bos perfect luisterd en haar daar dan loslaat. ze is echt een schat en het gaat voor de rest steeds beter met haar adviseer wel mensen om er goed over na te denken als ze een bodercollie willen aanschaffen want ik zie nu pas in hoe mensen een hond kunnen verzouwen terwijl ik al van kinds af aan honden ken en weet heel goed hoe ik ze moet opvoeden

groetjes

anneke

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
hub 26/04/2006 22:47
86.84.156.*
beste anneke dat gedrach van een bordercollie ken ik we hebben een teefje van 9 maanden die in het bos geen probleemen heeft maar in de bebouwde kom een ramp is nu hebben een halti gekocht gaat het veel beter dan moet ik ze nog heel kort houden als een auto komt laat ik haar zitten nu gaat uit zich zelf zitten maar als ik even niet op let spring nog naar de auto maar gaat veel beter halti,s zyn te koop in iedere dieren zaak

groetjes hub

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |